Handelsbetingelser

The Donut Company

6000, Kolding

+45 42 28 04 48

 

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms.

 

The Donut Company tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa og Mastercard. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

 

Betalingen af ordren bliver trukket fra din konto med det samme tilmeldingen til et af vores abonnementer er gennemført.

 

The Donut Company benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Levering

Vi bestræber os på at levere et design indenfor 4 dage. Dette kan dog variere alt efter efterspørgslens karakter.

Anmodninger på designs efter kl.11.30 træder først i kraft dagen efter anmodningen er sendt afsted.

 

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på dit personlige Trello-board.  

 

Retur og fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret hos The Donut Company, medmindre, at du er privatperson, her gælder købelovens fortrydelsesret på 14 dage.

Perioden regnes fra den dag, hvor dit abonnement træder i kraft.

 

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet.

 

Meddelelsen skal gives pr. mail på Kontakt@thedonutcompany.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. (Vær opmærksom på, at din fortrydelsesret ikke gælder, hvis du er erhvervsdrivende).

 

Reklamationsret

Reklamationer/ændringer af designs skal ske indenfor 4 dage efter levering. Perioden starter på dagen, hvor designet er leveret.

 

Persondatapolitik

Når du køber et abonnement og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

 

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til Kontakt@thedonutcompany.dk eller ringe på +45 42 28 04 48, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

 

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

 

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores mail Kontakt@thedonutcompany.dk.